1060137.jpg

sisso, kun meitä tuolta herwoodista päin "painostettiin" ottaan osaa tähän blogijuttuun niin nyt sitten saatiin aikaiseksi tehdä tämä homma=)
  Me sit ollaan eellä näköiset ja oloiset poijjaat, etsitään kavereita kaikista kisuista. Mutta vaan kavereita koska meitä ei sinänsä kiinnosta romanttinen seurustelu kenenkään kanssa syystä että:
A: Mää Töötti oon leikattu ja sitä myöten tytöt unohtu siinä mielessä, ja mää SirHis olen vielä liian nuori seukkailuun=)
B: Mein isi on niin tiukkis ettei se etes antaisi meidän seurustella

Mutta kavereista me tykätään=)  tässä kuvaus luonteistamme ja muuta settiä:
Töötti: oon 13kk ikäinen latz mainoksen näköinen kissi, oon melko rauhallinen ja rento veikko, mutta nyt kun mulla on ollu toi veli His niin oon sen perässä juossu melkoisesti. Lötköttely ja syöminen  on mun lemppari harrastukset=) Sit kun annan isille tai äitille käsipäivää niin saan aina kaikkia herkkuja, His ei ymmärrä vielä antaa käsipäivää noille, vaikka oon sitä koittanu kannustaa, ja isi yrittää sitäkin opettaa mutta katsotaan kuinka käy=)
 
SirHis: mä taas oon 6kk vanha erittäin vilkas, ja kaikkia leikkejä keksivä poika. Mä oon aika paljon enemmän seurallinen ku toi mun isoveikka, ja tykkään aina kaikki yöt nukkua isin ja äitin vieressä. Mun lemppari harrastus on se kun vaan jotenkin pääsen livahtaan vesssaan niin pistän aina vessapaperirullat selväks, oon kyl joskus hyppinyt keittiön pöydällekkin ja laittanut koko talouspaperirullat silpuksi=) Mä oon ollut nyt tän perheen kuopus elokuun alusta, ja viihdyn tosi hyvin täällä, kiva juttu on se et toi Töötti otti mut kaveriks ihan heti. Välil se kyl "kouluttaa" mua, ja siitä en tykkää.. mut kyl me tasasesti painitaan=)
 tänään meidät viedään lääkäriin kunto tarkistukseen ja mein korvat putsataan, se jännittää jonkin verran mut isi lupas ettei siihen kuole=)

 Mut kaikki kivat kisut olette tervetulleita lueskeleen ja kommentoimaan aina mein kuulumisia, ja mielellää sit tutustutaan kaikkii katteihin=)