Meille sitte eilen illalla äippä ja iskä ilmoitti että me muutetaan joulukuussa uuteen asuntoon! Ja iskä jo eilen sit pakkas vähän kamoja jo, ja tietty me autettii etenki mä(SirHis) onhan se aika innostavaa kun sit mulle ja Töötille tulee "oma" makkari kanssa=) hmm.. mitens sitä sit sisustais?! ehkä parilla kynnen jäljellä seiniin ja sellasta pientä,Heh.
  Kyl mua jännittää aika paljon kun en oo muuttanut kun äitiltä tänne nykysee perheeseen ja se aika ollaan oltu sit tässä asunnossa, toi Töötti on kyl sit muuttanu enemmänkin, kesänki se oli mummulassa kun isi oli sairaalassa ja äiti toisella paikkakunnalla työssä, ja sit kesän jlk. ne muutti tähän mis nyt ollaan majailtu=) et ei Tööttiä sillai jännitä mut mä oon kyl vähän ihmeissäni et mitä oikee mahtaa tapahtua!!!
 No kai se sit menee ihan ok, ja ompahan uudes kodis sitten enemmän tilaa juosta ja koheltaa, se kun on aina nii mukavaa=)